ثبت نامه های اداری

اتوماسیون اداری نگاه با قابلیت ثبت نامه های صادره در محیط واژه پرداز ورد یکی از بهترین و انعطاف پذیر ترین اتوماسیون های کشور است که به کاربر خود اجازه تولید و طراحی فرم های اداری را به دلخواه و در محیط بی نقص آفیس ورد می دهد. با اتوماسیون اداری نگاه ثبت نامه های صادره لذت بخش ، بی نقص . مطابق استاندارد های کشور و بین المللی است.

همچنین نگاه قابلیت ثبت نامه های وارده را نیز دارد و کاربر(دبیرخانه) می تواند نامه هایی که از سایر سازمانها آمده اند ثبت و تصویر آنرا نیز در سیستم اسکن نماید.

گذشته از همه این ها در هر دونوع نامه صادره و وارده کاربر بدون هیچ محدودیتی میتواند فایل با هر فرمتی را به نامه ها ضمیمه نموده و به کمک موتور گردش کار در سامانه اتوماسیون نگاه نامه ها در سراسر شرکت به کاربران ارجاع و رونوشت دهد.

تنظیم نامه صادره در اتوماسیون اداری نگاه

One thought on “ثبت نامه های اداری

  • با سلام و تشکر از سیستم شما
    بنده مدیریت انفورماتیک قند کرج از سیستم شما جهت تست و بررسی در حال استفاده هستم

    چند سوال داشتم
    1- یکی اینکه بحث cc و bcc رعایت شده است

    2-بحث نوشن نامه بهتر نبود که داخل سیستم این اتفاق می افتاد و ورد استفاده نمیشد چون بحث محرمانگی این وسط حذف میشود

    3-اینکه اگر بنده بخواهم برفرض سمت یک شخص که اشتباه وارد شده اصلاح نمایم آیا در رکوردهای درج شده تغیر اتفاق می افتد(که تست کردم اعمال نشد)

    4-اگر ما از دموی سیستم شما در مجموعه خودمون استفاده کنیم دموی شما چه محدودیتی دارد

    دلیل پرسش 4 این بود که قند کرج یک شرکت قدیمی از سال 1311 کار میکند که همه چیز سنتی است و هزینه ای هم نمیکنند ولی بنده میخواهم با پیاده سازی سیستم دمو بدون هزینه قدرت اتوماسیون و حذف کاغذ را نشان دهم و بعد از آن هزینه خواهند کرد و این نیاز به 2 ماه زمان دارد که بعد از آن نیاز به سیستمی داریم که هم در وب و هم در گوشی مدیران و غیره کار کند

    5-آیا امکان اینکه سورس بجهت توسعه به قند کرج داده شود وجود دارد و هزینه چقدر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − شش =