دانلود نرم افزار اتوماسیون اداری نگاه

دانلود اتوماسیون اداری نگاه

نرم افزار اتوماسیون اداری نگاه زندگی جدید کسب و کار شماست.اتوماسیون اداری نگاه محصول شرکت پویش پردازان نگاه برتر آریا راهکاری سریع برای دستیای به نظم اداری و رفع مشکلات رایج سازمان است که با بهره گیری از تکنولوژی های روز به منظور مدیریت دبیرخانه، نامه های صادره و وارده شرکت ها و سازمان های کوچک و متوسط طراحی شده است. گروه نرم افزاری بایوتک در اتوماسیون نگاه تمام تلاش خود را نموده است تا مجموعه ای بسیار کارآمد و در عین حال ساده را به مشتریان خود ارائه نماید و با توجه به رویکرد خود تصمیم به ارائه این نرم افزار ارزشمند با قیمتی بسیار مناسب و غیر قابل رقابت ، کرده است. شما نیز می توانید امکانات و کیفیت اتوماسیون اداری نگاه را با سایر محصولات مشابه بازار مقایسه کنید و برای دانلود رایگان نگاه به انتهای همین متن مراجعه نمایید. اتوماسیون اداری نگاه با بهره گیری از نظرات و تجارب کاربران و همت و تلاش برنامه نویسان آن همواره بصورت زنده و پویا خواهد ماند و گروه نرم افزاری بایوتک نسبت به ارائه آپدیت ها و بسته های بروز رسانی به بهترین شکل ممکن عمل نموده است و با ارائه آپدیت های کاملا رایگان برای نرم افزار اتوماسیون اداری نگاه سعی دارد بهترین تجربه کاری را به کاربرانش ارائه دهد.

نرم افزار اتوماسیون اداری نگاه محصول شرکت پویش پردازان نگاه برتر آریا راهکاری سریع برای دستیای به نظم اداری و رفع مشکلات رایج سازمان است که با بهره گیری از تکنولوژی های روز به منظور مدیریت دبیرخانه، نامه های صادره و وارده شرکت ها و سازمان های کوچک و متوسط  طراحی شده است. گروه نرم افزاری بایوتک در اتوماسیون نگاه تمام تلاش خود را نموده است تا مجموعه ای بسیار کارآمد و در عین حال ساده را به مشتریان خود ارائه نماید و با توجه به رویکرد خود تصمیم به ارائه این نرم افزار ارزشمند با قیمتی بسیار مناسب و غیر قابل رقابت ، کرده است. شما نیز می توانید امکانات و کیفیت اتوماسیون اداری نگاه را با سایر محصولات مشابه بازار مقایسه کنید و برای دانلود رایگان اتوماسیون اداری نگاه به انتهای همین متن مراجعه نمایید.

اتوماسیون اداری نگاه با بهره گیری از نظرات و تجارب کاربران و همت و تلاش برنامه نویسان آن همواره بصورت زنده و پویا خواهد ماند و گروه نرم افزاری بایوتک نسبت به ارائه آپدیت ها و بسته های بروز رسانی به بهترین شکل ممکن عمل نموده است و با ارائه آپدیت های کاملا رایگان برای نرم افزار اتوماسیون اداری نگاه سعی دارد بهترین تجربه کاری را به کاربرانش ارائه دهد.

چرا راهکار های شما موجب صرفه جویی وقت و هزینه در شرکت شما نمی شوند؟

پاسخ به این سوال بسیار واضح است.گاهی نوشتن یک نامه ، ارجاع آن به مدیر ، امضا شدن و ارجاع به دبیرخانه ، تایید و شماره شدن نامه ، یافتن یک نامه از بایگانی ، پاسخ به یک نامه ، ارسال یک فایل برای همکاران و … بجای اینکه با چند کلیک ساده صورت پذیرد میتواند ساعتهای زیادی از وقت پرسنل یک شرکت را بگیرد. حال تصور کنید این اتلاف وقت هر روز و برای همه پرسنل شرکت شما تکرار شود. استفاده صحیح از تکنولوژی های روز میتواند به افزایش راندمان شرکت شما کمک کند. اتوماسیون نگاه به طور چشمگیری می تواند در افزایش بهره وری و نشاط سازمانی موثر بوده و از اتلاف وقت و هزینه های غیر ضروری جلوگیری نماید. به طوری که در تحقیقات به عمل آمده از برخی مشتریان این محصول مشخص شده که با جلوگیری از هدر رفت وقت پرسنل و مدیران و کاهش هزینه های کاغذ ، پرینتر و …میزان اثر بخشی و کارایی در فرآیند های کاری پس از استقرار و پیاده سازی این محصول بیش از ۳۰% افزایش داشته است.

چرا در سراسر جهان سالانه هزاران دلار به منظور پیاده سازی اتوماسیون اداری در شرکتها خرج می شود؟

امروزه در شرکت ها مکاتبات روزمره و حجم تبادل اطلاعات رو به افزایش است و سازمان­ها به دلیل حساسیت جمع آوری و سازمان­دهی اطلاعات و سرعت و دقت در پیگیری و پاسخگویی به مراجعین، با ظهور فناوری اطلاعات و ارتباطات سعی می کنند با سیستم اطلاعاتی همچون نرم افزار اتوماسیون اداری موجب تسهیل در جمع آوری و کنترل اطلاعات سازمانی شوند. ما نیز همواره ما در ادبیات روزمره خود این ادبیات را به کار می بریم که “شرکت ها بزرگ هر روز بزرگتر و موفق تر می شوند”  و عادت داریم همه تقصیر را به گردن فضای حاکم بر کشور ، اقتصاد و سایر عوامل محیطی بیاندازیم. در صورتیکه حقیقت ماجرا چیز دیگری است.شرکت های بزرگ پیشرفت های بزرگی می کنند چون درست و به موقع هزینه می کنند.و متاسفانه در کشور ما بسیاری از شرکت ها به سنتی ترین شکل ممکن مدیریت می شوند و جای تاسف دارد که همین فرآیند سنتی نیز به درستی صورت نمی پذیرد. یکی از نقاط بسیار مهم و استراتژیک در بحث سازمانی که باعث رشد چشمگیر سازمان و همچنین کاهش هدر رفت وقت و هزینه های سازمان می گردد بحث مهم اتوماسیون اداری است که متاسفانه در کشور ما به آن بسیار کم توجهی شده است و شاید دلیل آن قیمت های چندین میلیونی اتوماسیون های موجود در بازار باشد ما در گروه نرم افزاری بایوتک پس از تهیه نرم افزار بسیار کاربردی و با کیفیت اتوماسیون اداری نگاه با هدف پوشش این نیاز حیاتی در شرکت ها تصمیم گرفتیم با قیمتی بسیار ناچیز این محصول را ارائه نموده تا گامی موثر در جهت ارتقای سطح کیفی فرآیند های اداری کشور برداریم.

اکنون بیشتر درباره تاثیر نرم افزار اتوماسیون اداری علاوه بر حفظ محیط زیست در اثر کاهش مصرف کاغذ و همچنین افزایش سرعت عملکرد کارآمد سیستم اتوماسیون اداری در شرکت ها صحبت خواهیم کرد و خواهیم گفت نرم افزار اتوماسیون داری تحت وب با امکان بررسی در هر زمان و هر مکان می تواند چه نتایج مثبتی در ارتباطات سازمانی، افزایش بهره وری کارکنان و کاهش فساد سازمان داشته باشد.

اگر بخواهیم به زبان ساده اتوماسیون اداری را تعریف کنیم تا با تاثیرات و لزوم استفاده از آن در سازمان­ها به خصوص شرکت های خصوصی آشنا شوید باید اینگونه گفت که اتوماسیون اداری یک سیستم الکترونیکی و برنامه نویسی شده جهت تسهیل ارتباط های داخلی و خارجی در شرکت می باشد و شرکت ها را از نگهداری حجم عظیمی از اسناد و اطلاعات که بابت ثبت و بررسی وقت زیادی از کارمندان می گیرد بی نیاز می کند.

رضایت ارباب رجوع و سرعت دادن به بهره وری منابع انسانی از اهدافی است که سیستم اتوماسیون اداری می تواند داشته باشد. با توجه به تحقیقات انجام شده طی سالهای اخیر در اکثر کشورها از جمله ایران ارائه خدمات مناسب و سریع با استفاده از فناوری اطلاعات ، درک اهمیت استفاده از نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری را برای تسهیل امور اداری و بهره مندی از مزایایی همچون افزایش سودآوری و بهره وری کارکنان را بیشتر کرده است تا جایی که شرکن ها با به کارگیری سیستم نرم افزار اتوماسیون اداری، با توجه به سرعت پردازش بالای اطلاعات و تحلیل حجم بزرگی از اطلاعات، توانسته اند در جهت رسیدن به اهداف سازمانی خود نتایج مثبتی از مزایای زیر را بدست آورند:

# ایمنی ، ثبت و نگهداری اطلاعات در حجم کمتر

# خودکارسازی فرآیندهای اداری

# نظارت دقیق بر عملکرد کارکنان با تولید گزارشات متنوع مدیریتی

# ردیابی و شفاف سازی مراحل گردش اسناد

# انجام کارهای اداری در هر مکان و زمان با نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب

# اطلاع از مراحل انجام و پیشرفت کار توسط ارباب رجوع

نکته مهم درباره اهمیت نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب این است که با وجود اینکه بیش از ۱۰ سال از عمر فناوری IT در برنامه اتوماسیون اداری سازمان ها نمیگذرد، اما باید اعتراف کرد که بکارگیری اتوماسیون اداری تحت وب تحول بزرگی در حوزه فرآیندهای مدیریت با اهداف و کاربردهایی همچون افزایش رقابت بین سازمانی و کاهش بایگانی اسناد به عنوان یک کار سازمانی وقت گیر و پر هزینه داشته است. در ادامه ۳ تاثیر مهم و مثبت استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب را که در سازمان ها شاهد آن خواهیم بود مورد بررسی قرار می دهیم.

۱. نرم افزار اتوماسیون اداری در ارتباطات سازمانی

گسترده شدن تعاملات درونی و بیرونی سازمان دولتی موجب شده نیاز به ارتباط بیشتر بین واحدها و نظارت بر روی پیشرفت کار، سازمان را با حجم زیادی از تبادل اطلاعات مواجه و به دنبال راه حلی همچون برنامه اتوماسیون برای تسهیل این امر باشند

۲ . نرم افزار اتوماسیون اداری در افزایش بهره وری کارکنان

تاثیر استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری با در بر داشتن دو اصل اثر بخشی و کارایی موجب شده کارکنان سازمانی با استفاده از امکانات و توانایی های خود نقش چشمگیری در پیشرفت عملکرد شرکت ها داشته باشند و پیاده سازی نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب موجب رضایت شغلی آنان و در نتیجه کارایی آنان بشود.

۳. نرم افزار اتوماسیون در کاهش مفاسد اداری

نارضایتی ارباب رجوع و اخبار مفاسد مالی و اداری مدیران را ترغیب به خرید اتوماسیون اداری در جهت مبارزه با مفاسد اداری با شفافیت در پاسخگویی و جلوگیری از گزارشات مالی و اداری غیرواقعی و کنترل موثر بر فعالیت­ها کرده

از مزایای شاخص نرم افزار اتوماسیون اداری نگاه میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

    • ثبت نامه های وارده از طریق اسکنر یا بارگزاری فایل
    • ثبت نامه های صادره در سربرگ های اختصاصی شرکت و در محیط واژه پرداز ورد
    • ارسال پیام داخلی و همچنین گفتگوی آنلاین درون سازمانی
    • بایگانی و پوشه بندی نامه ها و ارجاعات
    • مدیریت جلسات و یادآور امور روزانه
    • کارتابل تحت وب به منظور استفاده در همه سیستم عامل ها
    • ایجاد کارتابل اختصاصی برای هر کاربر
    • قابلیت مدیریت سطح دسترسی کاربران
    • قابلیت ضمیمه نمودن فایل با تمامی فرمت ها به نامه های صادره ، وارده و پیام ها
    • قابلیت تعریف ارجاعات مجاز برای هرکاربر
    • تعریف امضای الکترونیکی برای هر کاربر
    • قابلت دور کاری از طریق اینترنت
    • قابلیت ثبت یادآوری برای خود و ارجاعات مجاز
    • قابلیت تایپ نامه بصورت پیشنویس
    • قابلیت پاراف نامه ها
    • قابلیت درج اقدامات صورت گرفته نامه ها
    • گزارشات مدیریتی
  • قابلیت ارسال فاکس

سیستم اتوماسیون اداری نگاه میتواند پاسخگوی همه نیاز های شما باشد و ما بعنوان برنامه نویسان این مجموعه با سیاست تولید بهترین نرم افزار ها با ارزان ترین قیمت ممکن ،مفتخریم که سیستم اتوماسیون اداری بایوتک ،یکی از کاربردی ترین نرم افزار های دبیرخانه الکترونیک موجود را پس از مدت ۳ سال کار برنامه نویسی با بهترین امکانات تولید نرم افزار دنیا آماده و در اختیار شما کاربران محترم قرار داده ایم.

*قابل نصب بر روی سیستم های  ۳۲bit  و ۶۴bit

پیش نیاز های نرم افزار:

سرور:

microsoft sql server (2008 r2,2012 or 2014) standard editation

microsoft .netframework4

کلاینت:

microsoft .netframework4

* سیستم نرم افزاری مورد نیاز جهت نصب و اجرای  سیستم اتوماسیون اداری بایوتک:

سرور:

Microsoft Windows 7

Microsoft SQL SERVER 2008 R2

Microsoft Security Essentials

Microsoft Office 2007 or higher

کلاینت ها:

Microsoft Windows 8 or 7 or xp

Microsoft Security Essentials

Microsoft Office 2007 or higher

یکی از مزیت های مهم نرم افزار اتوماسیون اداری نگاه این است که بصورت رایگان میتوانید آنرا دانلود نموده و بصورت رایگان فرآیند اتوماسیون اداری را در سازمان خود پیاده سازی نمایید.لازم به توضیح است که به منظور دانلود اتوماسیون اداری نگاه بر روی لینک دانلود زیر کلیک نمایید و پس از دانلود ، فایل را از حالت فشرده(زیپ) خارج کنید.درون فایل دانلود شده؛ دو پوشه client و server قرار گرفته است که در پوشه server فایل آموزش گام به گام نصب و راه اندازی اتوماسیون اداری نگاه موجود می باشد.همچنین درصورت بروز هرگونه مشکل در زمینه دانلود و نصب اتوماسیون اداری نگاه می توانید با شماره :09132090030 تماس حاصل فرمایید.

دانلود اتوماسیون اداری نگاه

دانلود نرم افزار اتوماسیون اداری نگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 8 =