قابلیت ایجاد بایگانی شخصی برای کاربران

یکی از قابلیت های بسیار مهم و کاربردی اتوماسیون اداری نگاه بایگانی نامه ها و اسناد و ضمائم آنهاست.تصور کنید در یک نرم افزار اتوماسیون اداری بخش بایگانی به خوبی و سادگی نتواند عملیات بایگانی نامه ها را انجام دهد.نتیجه کار مشخص است… جستجو و یافتن اسناد و مکاتبات از سیستم دستی نیز سخت تر شده و عملا صرفه جویی در وقت و هزینه که ماهیت اصلی نرم افزار اتوماسیون اداری است کارایی خود را از دست خواهد داد.

اتوماسیون اداری نگاه قابلیت بایگانی شخصی را بصورت بسیار ساده ای بوسیله ی برچسب ها برای کابران به ارمغان آورده است.هر کاربر میتواند پوشه های شخصی ایجاد و یا از پوشه های عمومی که مدیر سیستم تعریف نموده است برای بایگانی نامه های خود استفاده نماید.

2 دیدگاه در “قابلیت ایجاد بایگانی شخصی برای کاربران

  • با سلام و عرض ادب
    مشکلی که در زمینه برچسب گذاری برای ما وجود دارد این است که برچسب گذاری چه از طریق برچسب های شخصی و چه از طریق برچسب های مدیر به درستی انجام میشود و نامه از لیست فاقد برچسب خارج میشود ولی در قسمت نامه های دارای برچسب نشان داده نمی شود یا بعضی مواقع چند روز بعد نمایش داده میشود
    آیا این مشکل قابل حل است؟

    • احتمالا جایی دارین اشتباه میکنین
      دقت کنید برچسب ها کاملا شخصی هستن و توی هر کارپوشه ای برچسب گذاری کنید، توی همون کارپوشه صرفا میتونید در برچشب خورده ها مشاهده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =